25.5.06

Tidningen Lantliv

Norrmän och danskar kan det här med lantliv - de plockar russin ur kakan och njuter av livet med sina stora smil!! I Sverige är vi inte direkt bortskämda med bra tidningar och inpiration - tyvärr, men det får vi se till att ändra på! Här hemma är tidningen Lantliv fanbärare för det goda livet! Här blandas svenskt kulturarv med "lukta gott" och intressanta människor. I senaste numret får vi bland annat kika in i Gudrun Sjödéns sommarkök!

Lantliv har äntligen gått och blivit med hemsida! Tyvärr i magraste laget. Ge oss mer att sukta över kära redaktion! Men jag får tacka för senaste numret, den är som jordgubbar med mjölk!

Jo, kika även in på Gods & Gårdars sida! Här är det antikt och mycket lyxigt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns såå många fina tidningar. Jag skulle vilja ha dem allihop!
Tur att det finns bloggar, som din, som är som en härlig tidning att sitta och bläddra i!

anna k. sa...

Nilla:
Jaaa, det är något otroligt vad det finns mycket bra tidningar! Jag vågar inte tänka på hur mycket pengar jag lägger ut...

Jag låter nog som totalt socialt missanpassad när jag säger; att de nästan blir som kära vänner där de ligger hemma i hyllan :) !

Å, du, tack för berömmet!! Kramar!

Anonym sa...

Nästa paus, efter att ha varit tvungen att åka och köpa en extrarulle...
När det gäller tidningar: Jag prenumererade på 7st. Men så insåg allvaret i mitt missbruk och halverade konsumtionen...fast i ärlighetens namn köper jag lösnummer istället....
Nä! Nu ska sista rullen upp.

Hulda sa...

Tror jeg må kjøpte Lantliv, det ser ut som et fint blad. Jeg er helt vill etter slike interiørblader jeg også. Så mye lekkert du har lagt ut på bloggen i det siste!

anna k. sa...

Anneli:
Vad skönt att höra att jag inte är ensam med mitt missbruk :) !

Hulda:
Tusen tack kära du!

Thyrasgård sa...

Hej undrade just om de kommit igång med sin hemsida ännu. Såg att du gillar Cath Kidston förresten - det gör jag med...!
Kicki