26.6.06

Let´s go plastic!

Eftersom jag inte campat sen tidigt 80-tal (om man bortser från mina Roskilderesor) med föräldrarna är det en del grejjer som måsta köpas in. Vad jag kan minnas är ju plast alltid praktiskt :) !

På min ultimata "hatkärleks butik" Rusta kan man hitta de är trevliga plastpryttlarna. Och givetvis är det så billigt att man inte kan motstå. Det får nog bli den blå serien!

Nu har vi ju ett skåp fullt med kökshanddukar, men du kanske behöver fler? 3 stycken för 29:- är ju aldrig fel!

Allt från Rusta.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det er mye fint en kan kjøpe, selv bruker jeg å ta med en slik picknik kurv på camping, ferdig pakket med bestikk/fat/kopper for å bruke minst mulig plass, men disse var mye finere! Det viktigste er en god luftmadrass!!! Etter å ligget våken en natt fordi en pinn stakk meg i ryggen, var det rett på butikken for å handle!

Anonym sa...

Om du vill gå loss ordentligt på plastsidan är ett besök på Coctail ett måste. Skånegatan 71 på Söder!

Anonym sa...

Kökshanddukarna var fina :)

Anonym sa...

De ser ju riktigt fina ut, de där plastgrejerna. Lagerhaus har fina plastpryttlar också, många bra picknickboxar och annat kolijox.

anna k. sa...

Karna:
En stor fluffig luftmadrass står på inköpslistan!! Det är hemskt att ligga direkt på marken!

Anneli:
Vart tror du jag fick tag på min grisrosa shoppingväska med en madonna på :)?!

Jo, jag hade alldeles glömt bort att jag har en pryl med madonnor på! Den är jättecool och kära maken hatar den ömt!

Fast nu har jag ju två ;) !

Jenny:
Kökshandukarna är jättefina och "the price is right"!

Sara:
Det var ett tag sen jag var på L. så vi får nog stanna där också på inköpsresan hör jag :) !

Anonym sa...

Dagens confession: Själv dreglar jag över plastlampor (!) som drivs av solceller, från Rusta (ja, dra mig baklänges och ge mig syrgas men det är sant). Perfekta till sommarstugan - som vi besöker en gång per sommar. Typ. Då kan det lysa lite runt huset i alla fall :) Väntar med spänning till deras sommarrea som brukar ta fart såhär efter midsommar. Då kan billigt bli ännu billigare :)

Hulda sa...

Masse fint i plast!

anna k. sa...

Men Frida, tack!! Nu har du löst ett litet problem för oss för vi inser ju att man måste skaffa nån slags belysning eftersom det är så mörkt på kvällarna!

Ska kolla in!!

Hulda:
Plast kan vara tjusigt!

Anonym sa...

Billiga kökshanddukar. Men inget går ju upp mot mormors gamla kökshanddukar. Fasar den dagen jag måste löpa nya egna.

anna k. sa...

Anna:
Eftersom maken är kock har han samlat på sig massor! Gamla "slängar" är så spännande med sina vackra monogram!

Gillar nog handukar med röda fält bäst!