21.8.06

I köket



försöker ljuset leta sig in, efter en dag av intensivt regnande...

11 kommentarer:

JULIEK sa...

Fantastiske bilder.

anna k. sa...

Julie: Tack vännen!

Anonym sa...

Jäklar vilka fina bilder!! Har du skaffat ny kamera?
Och så gillar jag den nya looken på bilderna, med lite antik svart kant!
Mycket snyggt tjejen!

anna k. sa...

Anneli: Nää, jag har "hittat" tillbaka till den! Eftersom jag fått en ny på jobbet (som jag försöker lära mig) så har min egen lilla skrutt fått ligga.

Joo, ville ha en lite roligare ram än bara vitt. Man får både tacka och bocka för dina fina ord kära du!!!

Hulda sa...

Så flotte bilder du har tatt!! Likte også den nye "looken" på bloggen din. Banneren var flott!

anna k. sa...

Hulda: Tack ska du ha det värmer! Äntligen en som gillar min surgubbe :) !!

Anonym sa...

Jättefina bilder! Jag gillar även bloggens nya look, det börjar kanske bli dax att byta ut sommar temat nu även om det tar emot en smula =)

Anonym sa...

Vi fick 50mm regn natten mellan söndag och måndag! Det åskad och blixtrade så mycket, så vi satt i bilen... Det slog ner i grannens hästhage, faktiskt riktigt kusligt! Tänk vad naturens krafter är starka!!

Snäckan sa...

Surfar förbi på lunchen och skickar med en stor KRAM!

vero sa...

Ville bara säga att trevligare bilder får man leta efter :)

Skönt med höst ändå. :)

anna k. sa...

Helena: Tack!! Jag förstår om det tar emot, man vill inte ge upp sommaren riktigt än! Du har ju dessutom en sån fin toppbild!!

Anna: Stackare! Jag har hört av syster att det är ett jädrans elände när regnet kommer när man "panelar". Lycka till med huset!

Lina: Jag håller med dig! På dagen så dundrade det så mycket att golvet skallrade där vi var på jobbet. Första gången jag varit med om det. Jag är normalt inte rädd för åska, men då sög det till i magen av rena förskräckelsen!

Snäckan: Kraaam tillbaka!! Kul att höra av dig!

Speja: Du är för söt! Tack!

Vero: Jag bockar och bugar! Joo, nog är det lite skönt med höstkänsla alltid... Man får krypa upp i soffan under en filt och bara vara - om man vill!