28.2.07

Ralph Lauren

Okej, jag blir otroligt sugen att leva sommarliv i en sån här miljö, den är ju som hämtat ur en storfilm! Jag satt och suckade en lång stund och jag måste säga att Ralph Lauren har fångat amerikansk "country living" när den är som bäst! Kanske jag, och många med mig, gillar det här eftersom man så tydligt kan se europeiska influenser? Jag tror nog att den nybakade bloggerskan Dreamhouse skulle kunna trivas här, och andra sidan, vem skulle inte det?!

Uppdatering: Arbetslös trädgårdsmästare? Kolla här!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gladerligen flytta in i bilderna :) Gud så snyggt! :)

Anonym sa...

Åååååååååååååh, det er visst en stund siden jeg var her! For noen fantastiske bilder!!!!!! Vil ha nå!!! Nydelig....målløs, er jeg, og skoene fra House Doctor vil jeg også ha! Vil ha alt;))

Lotten sa...

Jag fullkomligt älskar New England-stilen! Jag vill bo såå och med en amerikansk veranda på det med.....

Karin sa...

Åhh, jag tror jag får blunda när jag kikar in här i fortsättningen. Såå snyggt och säkert såå dyrt. Sommarkänsla var ordet! :)

Anonym sa...

Jepp!

anna k. sa...

art[e]fact: Visst är det tjusigt. Du får ta gästrummet, jag vill ha den där sängen :D!

Molly: Ha, ha - om jag var rik så skulle jag skicka över allt åt dig! Välkommen tillbaka!

Lotten: En veranda ska vi ju givetvis ha, en med en sån där gunga/hammock! Jag gillar verkligen den här varianten av new england stilen, den känns så varm och behaglig!

Karin: Dyyyyrt är det alldeles säkert! Japp, sommarkänsla är det allt. Gud vad sugen jag blev på jordgubbar!?

Anneli: Right!

Anonym sa...

Jeg hadde iallefall trivdes her, sååå flott!

dreamhouse sa...

jag flyttar in direkt, du har så rätt! åhh va härligt! RL är fantastiska!
xx

Anonym sa...

En sån underbar blogg du har..jag som bara älskar lantlig inredning!!!Jag kommer att bli en trogen gäst..du hamnar bland mina favoriter.
Hälsningar Clara

W&W form sa...

jisses, va fint! Helt helt underbart. Trevlig dag!

Anonym sa...

Ljuvliga bilder! Alldeles alldeles underbart :)

Anonym sa...

Så vackra bilder, jag bara njuter.

A sa...

Åh en till som längtar efter blå blå vindar och vatten! :) Raffe (Lauren alltså) vet vad han gör, skitsnyggt!

Minna Mercke Schmidt sa...

Vsckert! Vill sova i en sån säng!!!

Blommiga Karin sa...

Jag hade gärna flyttat in där=)
Verkligen fint sovrum och porslinet är helt klart snyggt!

Anonym sa...

Ljuvligt - vill-ha! Hittade din blogg via Persilja. Har precis börjat blogga och det är så kul att hitta sådana här bra länkar som du har. Tack! Älskar Amerikansk-country living stil. Skicka allt till mitt hus, vill ha glasveranda också!

Anonym sa...

Hej igen. Har länkat till din sida från min, så jag hittar tillbaka från min - hoppas det är ok!

Anonym sa...

Ralph Lauren har så otroligt mycket snyggt. Och fräscht i de blå/vita tonerna. Jag fullkomligt äääälskar trädgårdshandskarna *vill-ha*

Anonym sa...

Ett par trädgårdshandskar och en spade från Ralph Lauren - det vore väl någonting när det blir dax för vårstädning i trädgården:-)

Lavendel & Romantik sa...

Jag skulle absolut trivas där som fisken i vattnet..Kram/Majsan

Anonym sa...

I just love, love, love Ralph Lauren... han har så lekre home bilder. Jeg kan surfe rundt på websiden der i timesvis :)

Anonym sa...

Jättehärligt! Jättejättehärligt!!

anna k. sa...

Men gu så slavrig jag är!!! Har alldeles glömt att svara på era kommentarer!!! Måste sussa nu så jag får säga; Skoj att ni gillar R.L - han kan om han vill :D!

Anonym sa...

Mmm.. visst är Ralph härlig!? En fördel med att bo i New England, som jag gör, är att man enkelt kan hitta stilen för en rätt billig peng... Love it! :)

Annah of Sweden sa...

Läckert var ordet. Trevlig blogg du har! New England stilen mixat med det mer sobra romantiska countryliving finns också här hos Annah of Sweden.

Lyx till rimliga priser! Enjoy.

/Anna

Antikladan sa...

Vilka underbara bilder. Är inte så insatt som Ni i de olika stilarna, och vad de heter. Känner mer med hjärtat vad jag gillar, och detta talade till mitt hjärta; så där lite lyxbohemsikt och ombonat, med mycket detaljer, romantiska och rustika. Coolt! Tack för inspirerande bilder som man blir glad av.