17.3.07

Åh, vad det är härligt att vara lat!

Den här veckan har ju varit helt fantastisk! Det är verkligen något som händer inom en när vårsolen gör sitt återtåg, helt plötsligt så vaknar man ur vintervilan! Vad vi har gjort? Städat, fejat, övningskört (de är uppkörning på gång!) och lapat sol och vårvindar och bara njutit av att vara! Jag har varit otroligt lat och inte ens öppnat mejlboxen eller kommenterat - jag återkommer med det nästa vecka, för nu börjar det klia i bloggfingrarna igen. Ha nu en skön helg kära vänner!

Kramar från fru A och herr O

Kalender från Isabella Smith. Piffa till vanliga vattenglas med fina band eller snören!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den där meningen kunde lika gärna jag skrivit :0)
Man får väl ta igen sig lite då och då...
Själv har jag nyss återkomit igen.he, hee...
Fina blommor var det också.
ha, det gott
/s

hulukvarn sa...

Lycka till med uppkörningen!!

Malin sa...

Vad skönt att kunna njuta av livet ibland och bara strunta i alla måsten.

Anonym sa...

Vilken vacker bild på de gula blommoarna! Den andas verkligen vår!
//V

anna k. sa...

Sublim design: Ja visst måste man få lata sig lite :D, speciellt som det har varit en sån underbar vårvecka!

Hulukvarn: Jag ska hälsa maken, han behöver all uppbackning han kan få!

MrsMalinski: Det måste man i bland, om man ska kunna ladda på inspirationen igen!

Vildängel: Tulpaner är verkligen vårblomman framför allt!

Stina sa...

Skulle behöva lära mig att vara lite lat. Kram Stina

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin tulpanbild och sån himla fin almancka!!??
Lycka till med uppkörning!! Mari.

Anonym sa...

Näää FUUUUUSK jag vill också ha Isabella kalender!!!!!!! min nya husguru! ;)

//M

Embla sa...

For en deilig dag du har hatt. Ble i godt humør bare av å lese om den!

Unknown sa...

Det var en verkligt vacker kalender!

anna k. sa...

Hemma på landet: Det måste du verkligen lära dig - det är en konst, men när man väl lär sig blir det ett måste :D Kram på dig!

Mari: Jag hälsar maken och tack!!!!

Minks: Eller hur - tidningen är ju helt otroligt bra, så inspirerande!!! Synd att det är så dyrt att prenumerera bara... En supertidning!

Embla: Vad roligt att höra att du blir inspirerad - det värmer verkligen!

Fotografinnan: Tack! Den är jättefin, den var halva orsaken till att jag köpte tidningen - kolla in Isabella nästa gång du kommer till Pressbyrån!