25.4.08

Jaha!

"Det är inte sällsynt att en pollenallergi påverkar humöret så att man blir trött, irritabel och känner sig olustig." Jaha. Det är alltså därför jag fräst av allt och alla. Det är alltså därför jag sovit i princip dygnet runt. På jobbet med, när jag nu inte varit tokilsk. För varje år så blir jag mer och mer allergisk och det suger ju verkligen. Ska man sluta upp som en bubble boy?

Näe, nu ska det medicineras i kubik för jag vill också njuta av solen OCH mina medmänniskor! Ha nu en trevlig helg alla ni!
Bilden hittade jag här

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, fast dessvärre blir jag toktrött av medicinen oxå. Eländes pollen//M

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vad trist.... Jag har turen att inte reagera, peppar, peppar.
Hoppas du får njuta lite av solen ändå.
Kram!

Floras Kulle sa...

Hej!

Stackars dig, hoppas att medicinen har snabb effekt!

Här har jag hittat en länk till en sida där du använt de eftertraktade ramarna: http://lantligt.blogspot.com/2006_09_01_archive.html

Vet inte varför jag fastnade för just dem? Har ändå en hel del att tillgå i datorn, men, men... JÄTTEGLAD blir jag i alla fall, om du tar dig tid att kolla!

Många Hälsningar:
Annette//Floras Kulle

Anonym sa...

Hej,
hoppas att medicinen hjälpte så du kunde njuta av det fina helgvädret! Jag har lagt till dig i min (än så länge väldigt korta) länklista, hoppas att det är ok!

Anonym sa...

Glömde skriva min adress :)

Anonym sa...

Kan inte vara roligt med allergi, varenda vår. När man vill njuta av allt fint! Ha det gott

Anonym sa...

jobbigt.. hoppas du snart mår bättre fast pollen blir väll bara värre och värre... =(

Anonym sa...

Samma här, fast för mig är det mest kliande och rinnande ögon samt nysningar som får katterna att fly!