7.10.08

Design and Countryhouse

Om man ska tro de bloggare som besökt Design and Countryhouse så verkar butiken leva upp till sin egen utsago att; "Design and Countryhouse är ett riktigt smultronställe i Västerås för dig som gillar lantlig design, vita möbler och handgjorda dekorationer som kransar, lampor, doptavlor, bröllopstavlor och mycket mer." Nu har de öppnat upp en webbshop, som i nuläget är under uppbyggnad. Trots att butiken är i "fröstadiet" finns det massor av godis att välja bland! Jag som älskar ljusstakar fastnade för de här:

En riktig pjäs, 60 cm hög! Den skulle göra sig fint i min samling :)

12 kommentarer:

Anonym sa...

MEEEN vilken snygg blogg du har!!! Gillar att din smak tänjer lite på gränserna i den lantliga världen!

anna k. sa...

Elisabeth: Men nu blir jag verkligen lite generad (och glad förståss)! Jo, nog måste man våga ge sig på andra intryck än bara det lantliga, hur ska man annars kunna utvecklas? Tack Elisabeth!

Skatan sa...

Halloj!

Så har man avslutat radhusbiffen och toppat med en kopp svart. Nya tag - men först en sväng ut i bloggosfären! Jasså, du har spanat in en ny stake. Jag får väl göra ett besök via länken jag med :)

Hej så länge!

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka fina saker!:)
ha en fin kväll.
Kram Lallis

anna k. sa...

Skatan: Jodå, här spanas det in stakar VARJE dag ;) Hm, är nog beroende misstänker jag :)

Lallis: Ha en mysig kväll du med!

Dubbelörn sa...

Har besökt butiken ett par gånger o den är nog allas lantliga dröm ;)

Kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja där skulle man nog kunna shoppa loss riktigt ordentligt :)
Kram!

Betty sa...

Jättevackra saker ! Nej du , den spegeln får stå där den står.

Kram på dig ! Betty

Anonym sa...

Vad kul med en ny nätbutik... ska genast klicka mig dit :)

Ankan sa...

Den där ljuslyktan var verkligen vacker!

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Javisst kan man gå där i timmar (Qvartinge antik alltså...)Synd att det ligger så långt borta sen jag flyttade...vilka underbara bilder, ljusstaken var riktigt fin. Ha det...Pirre

anna k. sa...

Dubbelörnen: Det är så va? Hm, måste nog försöka ta mig dit framöver!

Stämningsfullt: :) Jo, det kanske är lika bra att man håller sig därifrån!?

Betty: Hihi, det förstår jag verkligen!!!

Ljuvligt Hemma: Visst är det alltid lika kul med en ny butik!?

Ankan: Eller hur, jag som är en totalsucker för ljusstakar går "ner i brygga" :D

Pirre: Jo, det är en oas helt klart!!