6.11.08

Julestrømpe No.1

Det här är den snyggaste julstrumpan som jag sett i år! Vill ha!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med! Snyggt med en strumpa i linnetyg!

Bea

Lallis - liv och leverne sa...

Japp, absolut! Den får samma effekt här hos mig. Vill också ha:)
Kram Lallis

anna k. sa...

Bea och Lallis: Det kanske är dags att leta fram symaskinen :) Den är så vacker i all enkelhet!

Ha en skön helg tjejer!

Anonym sa...

Ja, den är verkligen superfin. Tänk att det enkla alltid är det vackraste?
AM

MODERN COUNTRY sa...

Neimen har du med min strømpe i bloggen, så gøy!! Kjenner jeg blir helt varmt i kinnene av dine gullige ord. Takk og klem fra Norge!

Aina

Stämningsfullt sa...

JA verkligen! Kan bara hålla med .)
Ha en bra helg.
kram!

Anonym sa...

Verkligen en vacker julstrumpa. Det är något speciellt med linnetyg.

Lilla huset på prärien sa...

Ahhh... ja, jag såg den!! Fick också sådan där "vill ha-känsla". Jättefin strumpa!

Kram Jenny

Vit Gladiolus sa...

Ja, du jag håller verkligen med!
Kram zinkbaljan

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ja den är helt underbar, Ainas strumpa med text..jag har suttit och tittat en lång stund på den (igen) :)

Kram vännen!
Mia

Leva Livet Nu sa...

Verkligen fin strumpa..........kan tänka mig en sådan, såg att den kostade 250 nkr. Men måste få klart i v-rummet först. Ska man måla spisen vit??

Hem och Lycka sa...

Hemskt snygg!

Du har vunnit fem nostalgikort plus en kedja i min tävling! Maila mig dina adressuppgifter på maria@hemochlycka.se så kommer de snart på posten! kram

Anonym sa...

på jobbet syr vi sådana i linne...och ja de är populära!

Hem och Lycka sa...

Hej hej - fick du mitt mail om din vinst? kram Mia