9.12.09

Kritvit jul med en touch av silver

Här hemma är julen röd med glansiga röda kulor i julgranen och en och annan liten tomte. Att julen är röd är en kompromiss, en skön sån givetvis, men ändå, en kompromiss. När jag såg den här bilden från Sweet Paul inser jag att silver och kritvitt, kanske med ett eller annat inslag av grönt är något jag gärna vill ha nästa år. Kanske mannen låter sig övertalas? Hur har du det där hemma, är det du som är julgeneralen eller är de maken som håller taktpinnen? Eller har ni en skön och julig julkompromiss?! Berätta gärna!

Besök gärna norska Sweet Paul om du inte känner till hans blogg, här hittar du härliga matbilder, skön styling och en massa fin pyssel och inspiration!

3 kommentarer:

Skatan sa...

Halloj :)

Det kan jag absolut göra. Skriv en rad till mig på lillaskatan@live.se om du menar allvar ;)

Sköt om dig.

Anna

anna k. sa...

Anna: Det beror på priset det ;) Skämt och sido, jag skriver!

Unknown sa...

Här hos oss är det jag som julpyntar eftersom min kille inte gillar julen så mycke...men det gör jaaag....granen är i rött och guld...med små fina ljusslingor...jag gillar inte det moderna och alla trender...så är det hos oss...ha en bra dag/Annelie