5.1.10

God fortsättning!

Oj, oj, oj! Årets jul blev helt fantastisk i alla bemärkelser, jag fick uppleva:
  • Massor, massor av snö
  • Massor, massor av god mat (urrk!)
  • Snoriga och superfina syskonbarn
  • Älskade mormor och mamma
  • Julmusik i kubik, yey!
  • Iskyla, vad sägs om minus 32?
  • Långledigt
  • En livs levande jultomte, det var inte igår!
  • En massa, massa skaldjur på julbordet = mums!
  • En sagolik praktförkylning
Hoppas att du fick en lika fin jul och nyår som jag fick (trots en massiv snorattack som jag fortfarande lider av)! Jag vet inte hur du tänker, men jag ser verkligen fram emot det kommande året, för jag har på känn att 2010 kommer att bli ett sagolikt fint år - ett år som jag hoppas att jag får njuta av tillsammans med er alla här på bloggen!

Så, från mig till dig; God fortsättning på allt nytt och gott!!

Bilden: På julafton tog jag den här bilden från systers bro (veranda för dig som inte vet vad en bro är :)!

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Grym bild!

kram Mia

Charlotta Ward sa...

Underbar bild - jag är hemma i Sverige och hälsar på och njuter av den iskalla kyla och skönhet som naturen bjuder på!
Härlig kontrast mot vårat tropiska Australien (där vi bor annars)!!

Hoppas förkylningen släpper och att du kan njuta av början på 2010 - blir nog ett toppen år!!

xCharlotta

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Jodå, jag har suttit mycket på bron där hemma;)
God fortsättning du också!
Jag har också en bra känsla för det kommande året,
kreativt och spännande!
xx
Becky