23.1.11

Dagens sanning + vårens musik

Dagen sanning sägs på denna bild som legat i en av tusen bildmappar i datorn och skräpat.. Jag önskar ibland att jag hade obegränsat med väggyta så att man kunde hänga upp alla fina affischer, posters, målningar och fotografier man samlat på sig genom åren. I verkligheten har jag ju bara några få kvadrat att sparsamt inreda med det som känns finast för stunden. Men då kan man ju faktiskt passa på att byta lite då och då! Dagens vackra solsken fick mig på ett fantastiskt humör! Efter en lång frukost (dock inte lika fröjdefull som den här) blev det en hel lista med låtar som jag tänkte att vi lyssnar in så att vi kan längta efter våren tillsammans! [Klicka här för att lyssna]

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för Spotify-lista! Lyssnar i detta nu :)

anna k. sa...

Jättebra lista, som vanligt kära S. Bygg på den här, vill ha mer musik!!

sophia sa...

Så roligt att ni gillar det! Försöker fylla på med lite fler låtar under dagen. Kram på er

Camilla sa...

Hej,
finns denna plansch i pappersformat tro? Tyckte den var riktigt rolig och fin att titta på!

Camilla

Camilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.