17.6.06

Vena Cava

Jag måste erkänna att mode intresserar mig inte alls och modebloggar är bland det värsta jag vet. Den fasen i mitt liv, då jag lusläste modetidningar är "long gone"! Men när jag hittade de här kläderna från Vena Cava som inpirationstips hos Ulla kunde jag inte motstå ! Liiite sommarflärd kan man ju inte dö av!

:)

Vena Cava är ett Brooklyn baserat företag och tyvärr finns inte deras kläder i Sverige - än. Du kan köpa dem on-line här och här. Och jag som tänkt blogga om goda frukostar!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kläder du har hittat! Klara

Anonym sa...

Jättesnygga saker!

anna k. sa...

N.B:
Visst är klänningarna fina! Jag kunde inte motstå att visa! Trots att de är så enkla skulle de passa på bröllop lika väl som när man skrotar hemma!

Lindas trädgårdsblogg sa...

Mittersta till höger... sååå sött! Det var det andra också iofs :-)

anna k. sa...

Linda:
Visst är dom fina?! Jag gillar halsbandet också!