1.2.09

Ur fotoalbumet

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt det låter. Välkommen tillbaka.

Lallis - liv och leverne sa...

Så vackra bilder!
Kram Lallis

Tulipa sa...

hej!
Vad glad jag blev när jag såg att du var tillbaka!
Njutbara bilder!
Kram!

anna k. sa...

fingerspitzengefühl: Det var kanon, har nog inte njutit av snö och kyla så här mycket på minst 15 år skulle jag tro!

Lallis: Tack - kram på dig med!

Tulipa: Det är så kul att vara tillbaka lite igen! Får se hur omfattningen på bloggeriet blir!

Hem och Lycka sa...

Välkommen tillbaka! Hoppas du haft en skön paus.

kram

anna k. sa...

Hem och Lycka: Den har varit sagolik faktiskt!! Följer med spänd förväntan hur det går med er butik!!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Härliga bilder där!
Kul att du är tillbaka igen :) Jag var faktiskt här inne och kikade igår och undrade just om det skulle bli ett inlägg igen....
Kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men, varmt välkommen tillbaka! Vackert vintercollage, låter som om du haft härliga helger!

Jämtland befinner jag mej mycket i nu under denna vinter...

Just nu, vinterhälsningar fr Dalarna!

anna k. sa...

Stämningsfullt: Men vad roligt att höra att du inte "gett upp" mig!! Grattis till bebben!

Guldkant: Åh, är du mycket i Jämtland? Hm, det måste jag få höra mer om!